Kutsu keskustelutilaisuuteen tulevasta palveluhankinnasta

16.8.2022

Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskus avaa syyskuussa 2022 kilpailutuksen hankinnasta, jonka tavoitteena on kannustaa työssä olevia, enintään yleissivistävän koulutuksen (peruskoulu tai lukio) varassa olevia henkilöitä osallistumaan jatkossa enemmän koulutukseen.

Päivitys 5.9.2022: Tilaisuuden esitysdiat löydät tästä linkistä.

Hankinnan kohteena on kokonaispalvelu, jossa palveluntuottaja hakeutuu työpaikoille järjestämään toimialan ja yrityksen tarpeista räätälöityjä koulutusinfotilaisuuksia. Jokaisessa infotilaisuudessa on oltava mukana vähintään yksi yleissivistävän koulutuksen varassa oleva henkilö. Tilaisuuksia toteutetaan yhteensä vähintään 1200 kappaletta vuoden 2023 aikana.

Hankinnan kokoluokka tulee olemaan noin 1,5–2 miljoonaa euroa. Hankinta jaetaan maantieteellisesti useampaan alueeseen, joten palveluntuottajia tulee todennäköisesti olemaan useampia.

Hankinta on osa tutkimushanketta, jossa selvitetään, voidaanko koulutusinformaatiota jakamalla lisätä yleissivistävän koulutuksen varassa olevien ihmisten osallistumista koulutukseen.

Tilaisuudessa keskustellaan yleisellä tasolla tulevan palveluhankinnan toteuttamisesta. Kerromme tutkimushankkeesta sekä syyskuussa avautuvasta kilpailutuksesta.

Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki kiinnostuneet palveluntarjoajat.

Tervetuloa kuulemaan ja kysymään tulevasta hankinnasta!

Tilaisuus nauhoitetaan, ja tallenne lähetetään ilmoittautuneille.

Ajankohta: perjantai 26.8.2022 klo 10.00–11.30

Paikka: Teams

Ilmoittaudu keskustelutilaisuuteen täältä (Webropol).

Lisätiedot: info@jotpa.fi