Jotpan uudet verkkosivut on nyt avattu!

15.6.2023
Kuvassa Jotpan, Digitalistin ja Solitan työntekijöitä esittelee uusia verkkosivuja tietokoneelta ja kännyköiltä.
Jotpan uusia verkkosivuja rakentaneiden Jotpan, Digitalistin ja Solitan työntekijöitä.
Kuva: Linda Juntunen

Tietoa asiakasystävällisesti ja saavutettavasti

Olemme avanneet tänään uudet verkkosivumme. Uudistustyömme keskiössä on asiakaslähtöisyys ja saavutettavuus. Samalla olemme halunneet panostaa erityisesti uusien sivujemme ulkoasuun, väreihin ja kuvitukseen.

Haluamme, että tieto rahoitushauistamme ja muusta toiminnastamme on helposti saatavilla ja käytettävissä. Kerromme tulevaisuudessa uusilla sivuilla entistä ajantasaisemmin ja selkeämmin rahoittamiemme osaamispalveluiden tuloksista, tehokkuudesta ja vaikutuksista.  Tämän osalta sisältöjen kehittäminen jatkuu syksyllä 2023.

Vanhaa ja uutta

Olemme päivittäneet vanhojen sivujemme sisällöt  sekä sivujen rakenteen uuteen selkeämpään muotoon. Esimerkiksi kaikki käynnissä olevat hankkeet ja projektit löytyvät nyt kätevästi samasta paikasta. Myös Osaaminen näkyviin -kampanjan sivut on rakennettu uudestaan! Käy kurkkaamassa ja osallistu kampanjaan.

Uusilla sivuillamme on myös paljon täysin uutta tietoa esimerkiksi ennakoinnista, Jotpan kohderyhmistä ja RRF-rahoituksesta. Uusilla verkkosivuillamme avaamme entistä kattavammin Jotpan toimintaa ja tavoitteita, jotta voimme palvella paremmin asiakkaitamme.

Kehittämistyömme uusien verkkosisältöjen parissa jatkuu kesällä ja syksyllä 2023.

Tutustu uusiin sivuihimme tästä